Logowanie

Proszę wprowadzić Numer Identyfikacyjny ID, a następnie kliknąć Loguj.


  • Netbank Ekspres
  • Karta uwierzytelniająca lub token
  • Podpis elektroniczny
 
ID użytkownika:  
  
 


Funkcje dodatkowe

Formularz dla Agentów Nordea Życie

Uwaga!

Często zadawane pytania
Wejście  Strona otworzy się w nowym oknie.



Uprzejmie informujemy, iż z powodu prac technicznych, 26.04.2014 w godzinach nocnych od 01:00 do 03:00, nie będzie możliwości logowania do systemu bankowości elektronicznej Netbank oraz dokonywania operacji za pomocą Infolinii transakcyjnej.
Karty płatnicze będą działać bez zmian.
Przepraszamy za utrudnienia.


Wprowadzenie euro na Łotwie.

Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że od 1 stycznia 2014 roku euro stanie się walutą obowiązującą na Łotwie. W związku z tym dotychczasowa waluta łat łotewski zostaje wycofany z tabeli kursowej naszego Banku. Ponieważ 31 grudnia jest na Łotwie dniem wolnym od pracy, prosimy o dokonywanie wszystkich przelewów zagranicznych w łatach najpóźniej w dniu 27 grudnia 2013 roku do godziny 14:00. Transakcje zlecone po tym terminie mogą zostać odrzucone i nie będą zrealizowane w oczekiwanym przez Państwa czasie.


Centrum Obsługi Klienta: 801 667 332 lub +48 58 3000 000
dostępne 24 godziny na dobę 5 dni w tygodniu:
od poniedziałku, od godziny 6.00 do soboty do godziny 6.00,
dodatkowo, w soboty od godziny 9.00 do 17.00.

Infolinia transakcyjna: 801 357 357 lub +48 58 520 22 21
dostępna 24 godziny na dobę.

Bezpieczne korzystanie z systemu Netbank
Dowiedz się więcej  Strona otworzy się w nowym oknie.



Nowość - bankowość mobilna Netbank
Dowiedz się więcej  Strona otworzy się w nowym oknie.




Połączenie jest szyfrowane w technologii SSL. Kłódka na pasku wyszukiwarki oznacza, że połączenie jest bezpieczne. Kliknij na kłódkę, aby potwierdzić, że jesteś połączony z Nordea.

© 2014 Nordea · 25.04.2014 11:12:41 CEST